Wat en waar
Klik hier voorWat en Waar?
Aanmelden nieuwsbrief
Forum
Vrije tijd
Ik geef aan kindjes vanaf 2.5 tot 12 jaar met een zorg hippotherapie/orthopedagogisch paardrijden. Zaterdag 9 januari om 15uur geef ik hierover een
30 december 2009 | kristel | 0 reactie(s)Uitnodiging Oerpa, Muziektheater in De Glind Op zondagmiddag 1 maart 2009 is er in De Glindster in De Glind een RanjaConcert. Oerpa moet
13 februari 2009 | arne haytsma | 0 reactie(s)Hallo, ik ben een kleinschalig activiteitencentrum aan het opzetten in een zorgboerderij in Noord holland. Het doel is verstandelijk en /of meervoudig
3 september 2007 | Monique de vos | 0 reactie(s)voor een bedrijf in Leeuwarden de haalbaarheid van aangepaste bungalows in Friesland (voor mensen met een lichamelijke handicap). Graag willen we
11 december 2006 | ism | 0 reactie(s)Wij reizen op dit moment door Nederland met een zelfgebouwde Pipo-wagen en een paard. We reizen van boerderij tot boerderij. Onderweg werken we en ond
2 november 2006 | Edmee en Robin | 3 reactie(s)Voor ons nieuwe forum op de vernieuwde website van SpecialKids, zoeken wij moderators die ieder een onderwerp willen beheren. Het gaat om de onderwerp
21 september 2006 | Redactie | 0 reactie(s)